Hemma igen!

2011-08-26 @ 09:23:45

Hejhopp!!
Nu är jag tillbaka här, vårat stall ligger väldigt nära flygplatsen så igår när vi hade landat så åkte vi direkt dit och pussade lite på hästarna.

Silverpojken har tjejen som jobbar i stallet tagit hand om och det har jvad jag hört på lite omvägar gått toppen, han såg nöjd och glad ut när jag kom dit och gnäggade så sött åt mig.

samantha har min systers kompis tagit hand om och det hade också gått bra, samie hade varit ganska pigg och eftersom hon är väldigt känslig så förstår jag att hon tyckte det var lite svårt i galoppen, det tar ett tag innan man lär sig henne!

Nu sitter jag faktiskt i skolan och verkar inte ha någon lektion idag, så ska väl återvända hem snart för att sedan åka ut och rida dom små vilddjuren:)



Det här är det bästa han vet när han får hålla i borsten själv

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback