Tomas träningar nästa helg!

2011-10-09 @ 09:53:40

Halloj! jag har dragit på mig en hemsk förkylning och ligger i soffan.
Måste dock försöka ta mig i kragen och åka iväg till stallet senare med mamma.

Silverpojken måste röra på sig annars blir han så rastlös.
Allt går superfint med honom och det tar sig hela tiden, är så nöjd med honom kunde inte hittat bättre!

Nästa helg är det träning för min bästaste tränare tomas hammar, ska bli så kul efter flera månaders uppehåll av träning.

Både silverpojken och lillen ska gå, det ska verkligen bli spännande att se hur lillen kommer reagera.... känns lite att det kan gå hur som helst.

Hoppas allt är bra med er där ute!


Rotade fram den här bilden för ett tag sen, hur söt är inte s? blir alldelens varm inom mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback