Två frågor!

2011-10-26 @ 14:59:59

Hej på er! 
Två frågor har rullat in här på bloggen.
Den första var om jag inte kunde lägga ut en film på fuxen och självklart kan jag göra det. kommer upp senare idag eller imorgon.

Den andra frågan var vad som händer med S nu.
Ja hörreni hon står i stallet och är lika lurvig som en björn och strosar mest på ut i skogen och lever sitt liv som en pensionär ska göra.
När våren närmar sig ska vi prova sätta föl i henne, för hoppningsvis så tar det och då får vi se hur vi hanterar allt efter det, om hon blir kvar i stallet eller får åka någonstans där hon och fölet har det mer anpassat, men än så länge ser det inte ut att bli något problem för henne att stå kvar!

Den lillegrå har börjat få en otrolig träningsvärk efter det nya ridsättet så igår fick jag mig en flygtur av ryggen för första gången :P ingen av oss gjorde oss illa som tur var!
Han började protestera lite och ställde sig på bakbenen och sen insåg jag att han inte hade någon koll på sin höjd i stegringen så jag valde att sitta av då det inte kändes som att alternativ att låta han gå över.... tokpelle. 

Så tanken var att vi skulle tävla på söndag men vi avvaktar och fram tills lördag ska han endast longeras och skrittas och känns han bättre på lördag så åker vi nog och hoppar på söndag. det återstår att se:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback