Lördagens resultat!

2011-09-05 @ 19:03:53

Har ju två helt underbara hästar! 

silverpojken:

90cm, framhoppningen var lite kaos, fick nästa inte ett enda bra språng och jag var hur nervös som helst.
Väl inne på banan slappnade både han och jag av betydligt mer. Och han var superfin så vi nollade.

1m, framhoppningen gick lite bättre och väl inne på banan var han som en klocka superduper fin, sista hindret så tog jag en halvhalt i svängen vilket han svarade lite väl bra på så jag var tvugnen att hitta en lösning framåt snabbt, så det blev lite tokigt språng där men han hoppade upp sig supertrevligt;) 
Även där var vi nolla!

Sen åkte vi hem och hämtade finaste s, hon fick gå 120 och vi hade en superrolig runda och nollade och kom på andra plats. 

Var så himla nöjd och glad över dagen så ni anar inte! 











Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback