Silverpojken och gamla ponnysarna plockar placeringar

2011-09-12 @ 13:40:11

Oj vad dagarna rusar iväg!
Sen jag skrev sist har hästarna skött sig fint, fick dock ta in en mycket stressad silverpojken i lördags som hade blivit ställd i fel hage vilket han har lite svårt för.
Vissa dagar går det jättebra och han är avslappnad och tar det lugnt i hagen men sen ibland märker man verkligen hur ovan han är att gå i hage. 
Vi funderar på om det nog kan vara så att han aldrig fått gå i hage tidigare innan han kom till sverige.

Snart ska s få tävla sitt sista meeting tillskillnad från silverpojken som ska få åka på sitt första! 
Mycket som händer nu.

Ska även ta ut akupuntören på silverpojken då jag vill att han ska kolla igenom han lite och se vad han kan hjälpa honom med både fysiskt och psykiskt:)

Nä nu är det dags att återgå till studierna här i skolan.
Måste dock bara få berätta att mina ponnysar som jag såldt både min gamla b och c-ponny har gjort fantastiska resultat med sina nya ryttare i helgen.
C-ponnyn var fyra i en msv:b 
Och B-ponnyn vann fyra klasser i dressyr och blev även DM mästare. Man kan ju bara inte låta bli att bli stolt över dem!


Kommentarer

Postat av: Team Nyrk!

Hejsan, super fin blogg! :)

Nu startar bloggen TEAMNYRK upp! Där det handlar om två galna hästtjejer och deras hästar! Där vi skriver om tävlingar, träningar och allt som har med hästar att göra! Följ via bloglovin eller byta bildlänk?



Felicia som tidigare kmr från www.feliciaorrstenius.blogg.se flyttar nu dit med Vendela!



Följ våran otroliga resa här www.Teamnyrk.blogg.se!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback