Tävlingsdags!

2011-09-03 @ 07:27:10

Igår var jag i stallet sammanlagt 5timmar, galet!
Började med silverpojken som hade fått nya skor, trimmade lite på banan, gick superduperbra! måste verkligen lära mig att ha tålamod med honom för när man väl har det så går han som en klocka.

Efter vi hade trimmat så fick han bada ordentligt oj så vit och fin han blev!

Sen var det samanahtas tur, trimmade henne också på banan, OJ så fin hon var. Ni kan ju bara tänka er hur laddad man blir av att sitta och rida på två genomfina hästar.
Sen fick hon klippas och badas.
Och efter det så skulle allt smörjas och läggas iordning, så jag släckte stallet vid kvart i nio och då stod hästarna med täcken och flätade svansar, ska bli VÄLDIGT intressant nu när jag åker dit och se om dessa täcken sitter kvar, i alla fall på busiga grå;)

Önska oss lycka till!!!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback